Przejdź do głównej zawartości

post bez hiacyntów


Bardzo dziękujemy ja i Nasza Gwiazda za miłe słówka.
Temperatura opadła, jest na poziomie- podgorączkowym, zaczyna się kaszel, ale mam nadzieję, że nie przeobrazi się w coś trudniejszego do wyleczenia. Syropki są brane więc będzie OK.

A ja na przekór wszystkim "hiacyntolubnym" mam to:



Tak, tak - pierwiosnki. Pachną pięknie, tak fiołkowo.
Co jest konieczne dla kontrastu - olejek kamforowy unosi się w pokoju.



W związku z tym, że dziecko się trochę nudziło, gdy stało się przytomne zmalowałyśmy serca- są różowe- Walentynkowe. Ale o tym później.
Pokażemy następnym razem.
Jak widać zrobiłyśmy coś razem mimo choroby. I to się liczy.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.  Pa.Pa.

Komentarze

  1. Już zaczął się sezon na pierwiosnki ,
    pierwsze kwiaty wiosny
    cieszę się bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. trochę wiosny w środku zimy nie zaszkodzi , pozdrowionka :)))

      Usuń
  3. pachnie wiona:P...............piekniusio:P,,,,,,czekam na serduszka rozowy bardzo lubie:****

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, gdzie nie zajrzę tam kwiatuszki wiosenne witają od progu...czas pomyśleć i o moim mieszkanku:)
    Fajnie, że mała Niunia zdrowieje:) Ale humorek was nie opuszcza jak widzę. I tak trzymać dziewczynki...bo nie jedną dopadła już zimowa chandra:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez humorku daleko się nie zajdzie.
      a chandra bywa- tak to już jest, ale my się nie dajemy, cmoki :***

      Usuń
  5. Jestem za...przesliczne:)
    Nawet zima nie milo mija z takim akcentem:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę pierwiosnki niż hiacynty :)Gwiazda niech do zdrówka jak najszybciej wraca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie, że nie tylko ja dostrzegam urodę tych niepozornych kwiatków:
      dzięki:***

      Usuń
  7. Pierwiosnki i olejek kamforowy?
    Zdecydowanie wolę to pierwsze:)))
    I niech syropki zadziałają jak najszybciej:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze słyszeć że choroba precz odchodzi :)
    kwiaty cieszą szczególnie teraz gdy ich jak na lekarstwo :)))(w porównaniu z okresem letnim)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, teraz cieszą chyba bardziej niż latem gdzie ich wszędzie pełno.
      pozdrowionka i zdrówka życzymy :)))

      Usuń
  9. U mnie sa hiacynty - pieknie pachna w prawie calym mieszkaniu;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurujcie się dziewczynki, bo już widać u Was wiosnę....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. ach wracajcie do zdrowia i kwiatki piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiona ach wiosna, z pierwiosnkiem przychodzi wielkimi krokami!
    Zdróweczka dla Was:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli razem popracowałyście, to powrót do zdrowia jest na najlepszej drodze, a spoglądanie na takie pachnące kwiatki na pewno w tym pomoże:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wiosenne kwiatki:) Zdrówka, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm prymulki mogę spróbować :))) Cieszę się, że u Was lepiej ze zdrówkiem dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo pierwiosnki też sobie kupię,bo bardzo lubię...jedyny problem to gdzie to wszystko stawiać ;P
    Bardzo się cieszę,że córcia już zdrowieje :)
    Trzymajcie się gwiazdeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam!! zawsze gdzieś się wciśnie :)
      Ty też nie zachoruj! cmoki :***

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po