Przejdź do głównej zawartości

zaległości - przyjemności




Nazbierało się zabaw i wyróżnień. Mam akurat chwilę czasu, więc odpowiem na mam nadzieję wszystkie pytania.



No to zaczynam:



od Gabi z - w cieniu kwitnących magnolii 

1. Pieczywo jasne czy ciemne ?
2. Barszcz z uszkami, grzybowa czy rybna?
3. Śniadanie czy  obiad ?
4. Chipsy czy kiełki?
5. Banan czy pomarańćza?
6. Sok czy woda?
7. Kawa czy herbata ?
8. Schabowy czy ciasto?
9. Zupa czy drugie danie?
10. Na ciepło czy na zimno?
11. Szarlotka czy sernik?


od Malwiny z - Malwina Masion


Rajstopy czy pończochy?
Zając Wielkanocny czy Św. Mikołaj?
Ferrari czy Mercedes?
McDonalds czy KFC?
Farby olejne czy akwarele?
Miasto czy wieś?
Piwonie czy róże?
Dokończ: Uwielbiam...
Dokończ: Nie cierpię....
Dokończ: Marzę...

  

 od Eewelinki z - czerwonej czereśni

1.Domowe obiady czy restauracja?
2.Kino czy telewizja?
3.Narty czy spacer?
4.Kurtka czy plaszcz?
5.Kawa czy lody?
6.Morze czy jezioro?
7.Lot samolotem czy rejs statkiem?
8.Orzechy czy makowiec?
9.Stylowe czy modne?
10.Ogrod czy park?
11,Basen czy sloneczna plaza?

 od  Weasel's z - weasel's world



Zasady:
każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.





  1. pieczywo pod każdą postacią;
  2. barszcz z uszkami- zawsze;
  3. i śniadanie i obiad, nie zawsze kolacja;
  4. nie lubię chipsów!!!
  5. banan;
  6. woda!!!!
  7. i kawa i herbata;
  8. najpierw schabowy a potem ciasto;
  9. bardzo lubię zupy a potem danie drugie;
  10. to zależy, lody na zimno, a reszta na ciepło;
  11. sernik- zawsze.

  1. nie lubię ani tego ani tego;
  2. św Mikołaj;
  3. Mercedes;
  4. nie lubię ani tego, ani tego;
  5. każda farba jest ciekawa;
  6. na zakupy miasto, na mieszkanie wieś;
  7. nie umiem wybrać ulubionego kwiatka- każdy jest piękny;
  8. Uwielbiam- leniuchować
  9. Nie cierpię- strachu
  10. Marzę- od urodzenia.

  1. domowe obiady gdy ich nie robię;
  2. kino;
  3. spacer;
  4. płaszcz, ale nie za długi;
  5. najpierw lody potem kawa;
  6. morze!!!!
  7. nie lubię samolotów i statków- nie umiem latać ani pływać;
  8. makowiec z orzechami;
  9. stylowe;
  10. ogród i park;
  11. słoneczna plaża!!!!
   
   A teraz 7 prawd o sobie:

1. jestem leniuchem;
2. jestem uzależniona od ptasiego mleczka;
3. uwielbiam spać;
4.nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę;
5. jestem w gorącej wodzie kąpana- tu i teraz;
6. czasami bywam zabawna;
7. nie lubię sprzątać.

 Pozwólcie, że nie będę nominować kolejnych blogów. Bo jak widzę to każdy ze znanych mi blogów otrzymał te wyróżnienia.

Tak było


Tak jest



Dziękuję za miłe słowa. Jestem już prawie zdrowa.

Został tylko ten denerwujący kaszel.



Do miłego. Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pa.Pa.

    
        

Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnień!!!!
    Dobrze, że wracasz do zdrówka!!!
    No niestety znowu zima ;(
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bea- gratuluję wyróżnień, a najbardziej cierpliwości na odpowiedzi :).
    Zdrówka Ci życzę!
    Czekam na Twoje prace- zdrowiej szybciutko! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, Kochana!!! Ja też jestem w gorącej wodzie kąpana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale nazbieralas wyroznien:P***
    ciesze sie ze ze drowkiem juz lepiej:Pkuruj sie wyleguj pod kcykiem i pij duzo herbatki:***
    ......sciskam i zycze duzo zdrowia:P**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie:) i zapraszam na moje pierwsze candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję...
    Rzeczywiście nazbieralo się trochę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze wyzdrowiałaś, ja dopiero zaczynam....
    Gratuluję wyróżnienia:)) A po tylu fajnych informacjach, ewentualna randka w ciemno z Tobą straciła rację bytu:)))
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie było poczytać :)) ciekawe, jaką jesteś osobą ;)))))
    ściskam mocno***** pij dużo, to ważne przy takim przewlekłym kaszlu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnień.....Fajnie, że już Ci lepiej....Cieplutkiego i zdrowego i oczywiście pracowitego tygodnia ....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnień!
    Dużo zdrówka i aby do wiosny:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień...Miłego tygodnia.. Pozdrawiam ciepło w ten zimowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ nazbierałaś tych wyróżnień [ja muszę na jedno ] spowiedż skończona, czas wziąć się za robotę na kaszel wieczorem wymocz nogi [woda z solą] na mokre stopy włóż wełniane skarpetki i do łóżka- tak przez 3 kolejne wieczory pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć dzięki za wizytę i miły komentarz na moim blogu, zapraszam do dopisania się na moją listę obserwatorów google i do regularnego odwiedzania. Pozdrawiam serdecznie, gratuluję wyróżnień . gosia z Homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnień... u mnie śnieg zasypuje wszystko... na szczęście nie muszę już nigdzie wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrówka i Gartuluje wyróżnień
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę, że nie lubisz czipsów.. to mój nałóg niestety i za paprykowe grubo ciachane dam się równie grubo pociachać ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też właśnie kończę chorować, więc życzę Ci duzo zdrowia, bo wiem ile takie zimowe osłabienie złego robi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, hej zimowa panienko...no i co nie teskno jednak do wiosny?:))));)))))
    ja tam zimy nie lubie i juz;)
    chociaz dzis tak ladnie skrzyl sie snieg....:)))
    ale...nie lubie:) nie znosze zimna po prostu....

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    Dobrze, że wracasz do zdrowia

    :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dobrze spotkac kogos podobnego do siebie :)) Ja tez jestem uzalezniona od ptasiego mleczka ... niestety hahah:))
    Pozdrawiam cieplo .Ala

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wszystkiego Dobrego na Święta !!!!

koronki

Zaczęły się od sukienki, ale nie mojej. Imienniczka wstąpiła do pokoju pełna werwy i radości. Widać było, że dziewczyna wypoczęła po Świętach i Sylwestrze. Plotki, ploteczki i tak zupełnie od czapy walnęłam: "nie pomyślałaś by do tej sukienki, w której wyglądasz cudownie, założyć kołnierzyk?" Chwila namysłu: "fajny pomysł, tylko nie mam" "to żaden problem" powiedziałam- i tak myślałam- naiwna ja- "jak chcesz to będziesz mieć" Problem to jednak był. Lubię wyzwania, ale nie wiedziałam, że zrobienie kołnierzyka to trochę wyższa szkoła. Zagłębiłam się w odmęty mej biblioteki, w odmęty internetu i ... znalazłam. Jeden wzór ze starej książki, a drugi z jakże lubianego Pinterest'a. Robienie to nie wyzwanie. Robótka iście koronkowa, miła i cudowna. Cienki kordonek, cieniutkie szydełko. Tworzyłam pajęczynkę. Fajna sprawa. Acha i szybka! Wyzwaniem było blokowanie. To jest trudna sztuka, którą w pełni jeszcze nie posiadłam. Al

wiosna

Na półkach Galerii-Splot wygodnie, wygrzewając się na słoneczku ułożyły się wiosenne nowości Pittura   to bogate, bezwstydnie romantyczne barwy zainspirowane malarstwem  (po włosku pittura - malarstwo). I takie nazwy otrzymały odcienie oferowane przez Harding.  Specjalnie dla nich powstały projekty, które oddają zniewalającą piękność barw. Jedna z najpiękniejszych włóczek na świecie. Ecopuno Niesamowicie miękka bawełna ukryta w merino i alpace. Niejednolite barwy w motku pozwalają wyczarować piękną grę kolorów w szalach, swetrach czy czapkach. Cool Cotton   Klasyczna bawełna wzbogacona poliestrem Elite daje gładką, ale rozciągliwą strukturę. Nadaje się na wszelkie wiosenne, letnie wyroby, w tym również dla dzieci.   Collino Linea Pura   Połączenie naturalnych barw bawełny, lnu z wiskozą oraz kolorową nicią poliestrową. Doskonale nadaje się na wyroby letnie. Solo Lino Linea Pura  trendy ekologiczne po