Przejdź do głównej zawartości

coco - tasiemka inna niż wszystkie

Wprowadzamy trochę orientu.
Gdy patrzę się na tasiemkę Coco Lana Grossa przychodzą mi na myśl egzotyczne wakacje.
Trochę Afryki, trochę Azji.
W jednym kłębku znajdziecie burzę kolorów.



Każdy znajdzie coś dla siebie.
Pani Wiosna - subtelne pastelowe kolory.

https://galeria-splot.pl/Coco-005-odcienie-bezu-fioletu-szmaragu-czerni-p706


Pani Lato i Zima- ognistą czerwień i róż.

https://galeria-splot.pl/Coco-002-odcienie-czerni-fioletu-fuksji-pomaranczowego-p707

Pani Jesień - beże i rudości.

https://galeria-splot.pl/Coco-006-odcienie-ecru-szarosci-rdzy-czerni-p704


Tasiemka jest miękka i ciekawa w robótce. Wychodzi egzotyczny melanż kolorów.
Na sweterek  w rozm. 38-40 potrzebne jest 300 g.
Ja połączyłam tasiemkę z bawełną essentials rico design.




I wyszła taka oto bluzeczka.
Przerabiana od góry (tak łatwiej i prościej),
po bokach lekko rozszerzana i oczywiście dłuższy tył obowiązkowy.

Udanego dziergania.

Komentarze

  1. Piękna bluzka. Widziałam tę tasiemkę w sklepiku, ale na razie czekam na pomysł na nią. Jest taka piękna sama w sobie, że to musi być raczej coś prostego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie i dało świetny efekt. Zestawienie kolorystyczne włóczki są bardzo, bardzo intrygujące. Dużo w niej, tak jak napisałaś, egzotyki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

!!!

...

"...
Nie nawal. Będziesz miał jeszcze wiele okazji, by nawalić, ale gdy już skończysz szkołę..."

Czytam kolejną książkę, autora który jest wschodzącą gwiazdą Ameryki.
O pierwszej nie napisałam jeszcze nic, bo... nie mogę. Nie poukładałam jej jeszcze w głowie i nie wiem czy kiedykolwiek to zrobię.

Dziś tylko te  dwa zdania, które zostały mi w pamięci- wyryły się tak głęboko w głowie, że nie umiem czytać dalej, by nie widzieć tych słów na każdej przewracanej stronie.

To się nazywa pisarz!
Dziś nie powiem skąd ten cytat, podam dopiero gdy dam radę ją skończyć.







Ale, żeby nie było tak ponuro trochę różu na zakończenie.




***

Wesołych ŚwiątorazSzczęśliwego Nowego Roku !!!